lauantai 16. helmikuuta 2008

Sairastuvalta iltaa, taas kerran..

Heips,
ajattelin tulla tänne kirjoittelemaan kuulumisia eli olen taas vaihteeksi kipeänä, ehdin olla töistäkin poissa to-pe kuumeen takia. Yskää ja nuhaa on vieläkin ja ääni kuin rääkätyllä pululla, mutta niillä mennään, mitä annetaan.
Makaamisen ohessa olen "ehtinyt" päätellä Lohikäärmehuivin ja höyryttää sen, siihen menikin monta kuukautta. Tekniset tiedot ja kuvat tulevat, kunhan olen siinä kunnossa. Neuloin myös kappaleen valmiiksi mohairkietsuun, sekin otti koville ja valmistusprosessi kesti kauan. Vieläkin niitä keskeneräisiä on aivan liikaa :D
Olen tehnyt tässä illan mittaan sivupohjaa työpaikkablogiimme, kunnes rakkaan vuodatuksen palvelin otti ja kaatui, se siitä ilosta sitten =) olisin niin halunnut päästä testaamaan sitä.

2 kommenttia:

  1. Voi räkä!! Taasko sinä olet sairastellut?!? Minä olen ollut totaalisen virtuaalipimennossa melkein viikon, joten nyt roikun kello yöllä netissä kun siihen on mahdollisuus. Koita nyt toipua kunnolla, kun vastustuskyky on heikko, niin uudet pöpöt hyökkäilee helpommin -kuten varmaan olet huomannut.
    Osaatko sanoa... Mistä johtuu, että tulee harmaalla tuonne identity -kohtaan blogini???

    VastaaPoista
  2. Juu-u, kyllä tässä aletaan olla jo "terveitä". Siis tarkoitatko, että toi kuvake-ukko on harmaalla sun kohdalla?

    VastaaPoista