perjantai 11. tammikuuta 2008

Huivi!

En jaksanut kuvauttaa huivia uudestaan eli tässä on valmis mohairhuivi eli Mielityn Kellokukka. Lankana Fontyn Calypso (koostumusta en muista ulkoa, enkä jaksa etsiä vyötettä/tietoja nyt mistään) ja menekki oli 180 g. Lanka on Muorin kätköistä löytynyttä, Muori väitti, että tämä väri sopii mulle. Onkohan noin?Olen aloittanut tähän noin viittä eri lausetta, eri aiheista ja pyyhkinyt kaikki pois. Mun pää on tyhjä ja mulla on liian vähän puikkoja :D kumpikaan ei varmasti tullut yllätyksenä. Sekään ei varmasti ole yllätys, että olen menossa Muorin (linkki blogiin löytyy tuosta sivusta) luo katsastamaan lankoja, mitä Muorilla on myynnissä ja että olen aloittanut taas uutta työtä. Hei pliis, takavarikoikaa multa ne loputkin puikot!

ps. Sanna: ei, en ole raskaana tai jos olen, en tunnusta :D
Pointti jutussa oli, ettei SK sisältänyt mitään mielenkiintoista!

2 kommenttia:

  1. Hae "Pränikkä" blogistani =D

    VastaaPoista
  2. Hieno huivi ja aivan ihana väritys!!! Raskausteemasta vielä: kirjoittelin syksyllä listaa tekemättömistä töistä ja listalle päätyi aika monta vauva-aiheista tekelettä, jonka seurauksena minulta tiedusteltiin pikkukakkosen tulosta. No, enhän minä raskaudu tällä (reuma)lääkityksellä, mutta onneksi ystäväni niin tekevät! =)

    VastaaPoista