keskiviikko 31. lokakuuta 2007

Lokakuun viimeinen

Näin viimeisen päivän kunniaksi ajattelin pitkästä aikaa kirjoittaa. On ollut niin kova kiire, etten ole ehtinyt mitään kirjoittamaan ja aika vähän olen neulonutkin. Uusia lankoja on tullut taas hamstrattua ja ohjeita myös löytynyt, kiitos Ussin =)
Muutamat huivit olen aloittanut, langat on varattuna kimonopuseroon, parit lahjat olen suunnitellut ja yhden suunnitellun työn aloittamisen hautasin lopullisesti, eipä huvita sitä sittenkään tehdä, niin en sitten tee. Äsken tulin kotiin, käytiin kaverin kanssa lenkillä, on otettu tavaksi käydä kerran viikossa ulkoilemassa oikein kunnolla. Huomenna menee auto huoltoon tai no, hälyttimen kauko-ohjaimen vaihtoon ja koodaukseen, kaikkea sitä tuleekin mieleen. Yksi kaveri on kaivannut apua opinnäytteen kanssa ja on (toivottavasti) sitä apua jo saanut ja tulee varmasti saamaan vielä lisää. Turun amk:sta tuli kysely vuonna 2006 valmistuneille, vastasin siihen ajallaan ja tänään tuli muistutus, no ihan turhaan kirjoitin niin hartaasti ja pitkään, jos se heti johonkin hukkui. Töissä on menossa täysillä seuraavan kauden suunnittelu, messuille olen lähdössä reilun kolmen viikon päästä taas. Mukavaa vaihtelua.
Tulipas kirjoitettua sekavasti, mut sekava mä olenkin :)

1 kommentti:

  1. Jaa mitäs semmosessa kyselyssä udeltiin? Jotain että onko päässyt alan töihin, kenties? ;)
    Se voi olla että ne on lähettänyt ne muistutukset automaattisesti kaikille, tai sitte vaan vahingossa ylimääräsiäkin.

    VastaaPoista